Novarge Premium

Novarge'de %100 öğrenci memnuniyeti

NOVARGE'DEN

sikayetvar.com'un istatistiklerine göre Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi öğrenci memnuniyeti oranı yüzde 100 olarak açıklandı.

2017 yılı ikinci çeyreğinden beri "en ucuzu değil en iyisi" mottosu ile hizmet veren Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi sikayetvar.com verilerine göre en sevilen uzaktan eğitim merkezlerinden oldu. 

Ülkemizin en çok ziyaret edilen internet sitelerinden biri olan şikayetvar.com’un kullanıcıları arasında yaptığı müşteri anketlerinde %100 öğrenci memnuniyeti ortalaması ile sektörümüzde birinci olduk.


2017-2018-2019 yıllarıda şikayetvar.com’un en yüksek memnuniyet düzeyi, en hızlı cevaplama süresi, en çok teşekkür oranı ve en az şikayet sayısı kategorilerinde de birincilikleri bulunan markamız, 2019 yılına ait müşteri anketlerinde %100 müşteri memnuniyeti ortalaması ile kategori birinciliklerine bir yenisini daha ekleme başarısını gösterdi.

Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi, öğrenci sorunlarını en kısa sürede çözmeye odaklı olduğunu ve bu bakış açısının öğrenciler nezdinde takdir görmesini mutlulukla karşıladıklarını belirten Novarge A.Ş. Genel Müdürü Mesut KARAAĞAÇ, özverili çalışmalarından dolayı departman çalışanlarına teşekkür etti.

Sektörün güven duyulan markası olarak, 10 bini aşan öğrenciye hizmet sunduklarını ifade eden Karaağaç, bu başarının ardındaki en temel faktörlerden birisinin çalışan eğitimine verdikleri önem olduğunu belirtti.

Yorumlar

16 Şubat 2020

Okan Yünlü

Tebrik ederim.

  Bu yorum size yardımcı oldu mu ? Evet Hayır

8 kullanıcı içinden 8 kullanıcı bu yorumu yardımcı buldu.

Yorum Yaz

Benzer İçerikler