Kampanya indirimine ek 200 TL İndirimden yararlanmak ve detaylı bilgi almak isterseniz SİZİ ARAYALIM.

Çağrı Merkezi Satış Uzmanlığı Eğitimi

Ülkemizde bu alanda yapılan en kapsamlı müfredata sahip eğitime katılarak siz de firmaların aradığı gözde çalışanı olabilirsiniz.

Ankara Bilim Üniversitesi Onaylı Sertifika

Toplam 2 ay Eğitim Süresi

Kontenjan Mevcut

Program Boyunca Kitap Desteği

%97 Sınav Başarı Oranı

Mobil, Tablet ve Masaüstünden Erişim

  • Kurs Puanı

    4.9
  • Peşin Fiyatına Kredi Kartına
    6 Taksit İmkanı

  • Bu Fiyat İçin Son 30 Gün

  • Ekstra
    %12 İndirim

  • ₺234 x 6

    Taksit İmkanı

  • ₺1600.00

    ₺1400

  • EĞİTİMİ SATIN AL

Çağrı Merkezi Satış Uzmanlığı Eğitimi

Ülkemizde bu alanda yapılan en kapsamlı müfredata sahip eğitime katılarak siz de firmaların aradığı gözde çalışanı olabilirsiniz.

Ankara Bilim Üniversitesi Onaylı Sertifika
Toplam 2 ay Eğitim Süresi
Kontenjan Mevcut
Program Boyunca Kitap Desteği
%97 Sınav Başarı Oranı
Mobil, Tablet ve Masaüstünden Erişim

Neler
Öğreneceğim?

NelerÖğreneceğim?

Gereksinimler

  • Kimlik Fotokopisi

Açıklamalar

Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi tarafından sunulan Çağrı Merkezi Satış Uzmanlığı eğitimi alanında ilk olma özelliği taşımaktadır. Çağrı Merkezi Satış Uzmanının başarıya ulaşması için bilmesi gerekenler A'dan Z'ye tek bir eğitimde toplanarak video eğitim, online dökümanlar, canlı eğitim, örnek uygulamalar ve ödevler ile ön plana çıkmaktadır.

Çağrı Merkezi Satış Uzmanı olmak ister misiniz?
Şirketlerin amacı, insanlara fayda sağlamaktır. Onların değer verdiği ürün ve hizmetler üreterek satışını yapmaktdır. Firmaların en önemli depertmanı satış / pazarlama departmanıdır. Bir firma ürettiği ürünü / hizmeti satamadığı takdirde ayakta kalamaz. Firmalar yüz yüze satış gerçekleştirdiği gibi telefonla da satış yapmaktadır. Covid-19 pandemisi alışkanlıklarımızı değiştirdiği gibi çalışma hayatında da çeşitli değişikliklere yol açtı. Firmalar bu süreçte telefonla satışa ve online satışa ağırlık vererek ticareti hayatlarını devam ettirmeye çalıştılar. Bu sürece çabuk uyum sağlayan firmalar çok büyük sorunlar yaşamadan ürün / hizmetlerini satmaya devam ettiler. Pandemi sütrecinden önce de çalışma hayatında kalifiye Çağrı Merkezi Satış Personeli ihtiyacının fazla olduğu kısa bir internet araştırmasında görülecektir. Pandemi süreci ise bu alanda çalışan sayısındaki ihtiyacı kat kat artırmıştır. Siz de Çağrı Merkezi Satış Uzmanı olarak kurumsal firmalara iş başvurusunda bulunabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Satış Uzmanları ne kadar maaş almaktadır?
Çağrı Merkezi Satış Uzmanlığı her ne kadar stresli bir meslek olsa da maddi getirisi de bir o kadar fazladır. Firmalar genelde üç-dört bin TL maaş, yol, yemek ve SGK'nın yanında yüksek prim ile personellerini çalıştırmaktadır. Öğrencilerimizden aldığımız geri dönüşlere göre maaş ve prim toplamı aylık 15 bin TL kazanan sektör çalışanlarının olduğunu bilmekteyiz. Bu alanda kazan kazan mantığı ile çalışılmaktadır. Çalışanlar firmaya ne kadar çok para kazandırırsa çalışanın kendisi de bir o kadar fazla para almaktadır.

Eğitim nasıl yapılıyor?
Çağrı Merkezi Satış Uzmanlığı Eğitimimiz 2 ay sürmektedir. Bu süreçte öğrencilerimiz video eğitim ve canlı eğitimlerle tam donanımlı olarak çalışma hayatına hazırlanmaktadır.

Eğitim Sonunda Sertifika Veriliyor mu?
Evet eğitim sonunda yapılan sınavdan başarılı olan öğrencilerimiz Ankara Bilim Üniversitesi onaylı e-devlette sorgulanabilen sertifika almaktadır. Fakat eğitimimizin sertifika amaçlı bir eğitim olmadığının altını çizmek isteriz. Eğitimimizin temel amacı öğrencilerimizin profesyonel olarak bir Çağrı Merkezi Satış Uzmanı olarak yetiştirilmesi ve bu alanda aranılan çalışan olmalarını sağlamaktır.

DEVAMINI OKU

Neden Sertifika Almalısınız?

Sertifikalı olmak, dijital pazarlamanın temel kavramlarına tam olarak hakim olduğunuzu gösterir. Bu yeterliliğinizi CV'nize ekleyebilir ve kolayca LinkedIn profilinize yükleyebilirsiniz.

Sertifikalı olmak günümüz iş dünyasında iki temel niteliğe sahip olduğunuzu gösterir: gerçek dijital becerilere ve öğrenme motivasyonuna. Bu nitelikleri gözler önüne sermeniz, istediğiniz işi bulma şansınızı artırmaya yardımcı olabilir.

Dijital bilgilerinizi artırmak iş bulmanıza, terfi etmenize veya bütünüyle yeni bir kariyere başlamanıza yardımcı olabilir.

Kurs İçeriği

  • Mesleğin Tanımı
  • Mesleğin Avantajları
  • İş Fırsatları
  • İş Etiği
  • Çelik gibi sinirlere sahip olmak
  • Para kazanmaya istekli olmak
  • İş Takibi ve randevu sürecini yönetmek
  • Orta seviyede bilgisayar bilgisine sahip olmak
  • Sürekli gelişime ve eğitime açık olmak
  • İletişim Nedir? Telefonda İletişim ve Yüz Yüze İletişim Farkları nelerdir?
  • Telefonda iletişimin kuralları
  • Monolog / Diyalog iletişim şekilleri
  • İlk Görüşme ve Sunum
  • Anlama ve Cevaplama
  • Çağrı Yönetimi
  • Davranış
  • Ürün / Hizmet bilgisi
  • İtiraz ve Şikayetleri karşılama
  • Nefes Eğitimi
  • Ses Eğitimi
  • Sesin Etkin Kullanımı
  • Konuşma Organlarının Etkin Kullanımı
  • Artikülasyon (Boğumlanma) Kuralları
  • Vurgu – Tonlama – Durak – Ulama – Ezgi
  • Doğru Bilinen Yanlışlar
  • Yaygın Yanlış Kullanımlar
  • Konuşmaya Akıcılık Kazandırma
  • Akıcı Konuşma Egzersizleri
  • Metin Çalışmaları
  • Başarılı Satışın Püf noktaları
  • Soru Sorma (Açık / Kapalı Uçlu Sorular)
  • Sonuç Getiren 5 Altın Kural
  • Kararsız Müşteriye Satış
  • İnatçı Müşteriye Satış
  • Ukala Müşteriye Satış
  • Şikayetçi Müşteriye Satış
  • İyi bir dinleyicinin özellikleri
  • Monolog / Diyalog iletişim şekilleri
  • Telefon Satış Konuşmasında Yapılan hatalar
  • Beynin Uyarıcılarına Odaklanma
  • İhtiyaç yaratma
  • Satış sürecinde kullanılmaması gereken kelimeler / Cümleler
  • Satın almayı etkileyen altın kural
  • Telefonda İkna Süreci
  • Stratejik Satış Yönetimi
  • Fiyatınız çok yüksek bunu satın alamam
  • Ben biraz düşüneyim size dönüş yaparım
  • Eşimle de konuşmam lazım
  • Bu ayki bütçemi tamamen kullandım
  • Ekonomi çok kötü buna ayıracak param yok
  • Bu ürün/hizmet diğer markada çok daha ucuz
  • Benim Ürünümü / Hizmeti mi alır mısın kapanışı
  • Muhakeme Kapanışı
  • İlgilenmiyorum Kapanışı
  • Kazan / Kazan kapanışı
  • Satın almayı kabul ettiğini varsayan kapanış
  • Evet Kapanışı
  • Fiyatı Sona saklama kapanışı
  • Karşılıklı iletişime dayanan kapanış
  • Zamanımı harcama kapanışı

Yorum Yaz

İyi ki Varsın!

Sevgi zincirinin bir halkası olmak için iyi ki varsın de !

GÖNDER
23 Ağustos 2021

Üniversitelerden Alınan Sertifikalar İşe Yarar mı?

Novarge’de bugün, bireyin eğitim ve kariyer yaşamında büyük önem taşıyan üniversite temelli sertifika modellerini araştırdık. Gelin, birlikte değerlendirelim.

09 Ağustos 2021

Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi Sertifikaları Hakkında Merak Edilenler

Novarge’de bugün; bireysel gelişim yolunda başarıyı önceleyen Novarge Uzaktan Eğitim Merkezi’nin sertifikaları hakkında merak edilenlerden bahsettik.

26 Temmuz 2021

Üniversitelerden Alınan Sertifikalar Ne İşe Yarar?

Üniversite onaylı sertifika, üniversiteler bünyesinde sunulan eğitim programlarına ilişkin düzenlenen kursların sonucunda katılımcılara verilen bir belgedir. Üniversite tarafından onaylanmış sertifikaların üzerinde ilgili üniversitenin logo ya da imza gibi işaretleri bulunur.

23 Temmuz 2021

Verimli Çalışmanın Sırrı Pomodoro Tekniği

1992 yılından beri uygulanan pomodoro tekniğinin en etkili çalışma biçimlerinden biri olduğu kanıtlanmıştır. Francesco Cirillo tarafından keşfedilen pomodoro tekniği, 25 dakikalık çalışma ve 5 dakikalık molalardan oluşur. Pomodoro tekniği, keşfedildiği tarihten bu yana çalışma alanında zorluk yaşayan birçok insan tarafından kullanılır.

19 Temmuz 2021

Uluslararası Onaylı Sertifika Ne işe Yarar?

Eğitim programına dahil olduğunuz bir kurum ya da merkezin çözüm ortakları arasında “Uluslararası Akreditasyon Sistemi” bulunması, başarılı olduğunuz süreçte uluslararası onaylı sertifikaya sahip olmanızı sağlar.

Eğitimi Paylaş!