Satış ve Pazarlama Uzmanlığı Eğitimi

Kapsamlı satış eğitimi ile, satış stratejisi & ikna tekniklerini öğrenerek Üniversite onaylı sertifikan ile başarılı bir satış yetkilisi olabilirsin.

  • Kontejan: Var
  • Eğitim Süreci: 1 Ay
  • Sertifika: Türk Hava Kurumu Üniv.
  • Kitap Desteği: Var
  • Kurs Puanı:100/98
  • Sınav Başarı Oranı: %0

Neler Öğreneceğim ?

Satış Sürecinin tüm adımlarına hakim olacaksın.

Müşterinin kişilik tipini tespit edebilecek ve onunla uyum sağlayabileceksin.

Satış sürecinde farkında olmadan yaptığın hataları anlama ve düzeltme imkanı bulacaksın.

Fiyat pazarlığını satışı kapatma yolunda avantaja dönüştürebileceksin. Özgüvenin artacak

Satış hedeflerini çok daha rahat tutturacak ve aşacaksın.

Bu eğitimi satın aldığınız takdirde, devlet korumasında kalan çocuklara umut olan "Hayat Sende Deneğine" adınıza 10 TL bağış yapılacaktır.

Gereksinimler

  • Kimlik Fotokopisi

Eğitimi almak için herhangi bir mezuniyete ihtiyaç yoktur. Kendi kendine öğrenme disiplinine sahip olmak yeterlidir.

Açıklamalar

Uzmanımız Mehmet AUF'un ağzından...

Değerli Arkadaşım,  
  • Bugüne kadar bankacılık, sigorta, perakende, ilaç, emlak, çağrı merkezi üzerinden satış, yayıncılık, otomotiv, yedek parça vb. bir çok sektörden 60,000’den fazla katılımcıya satış ve ikna seminerleri verme şansına sahip oldum.

  • ‘İknanın İncelikleri’ isimli kitabım bir çok kurum tarafından alınarak, satış ekibine başucu kitabı olarak verildi. Aynı şekilde sizlere de eğitim kitabı olarak gönderilecek.

Bu kurs, satış kariyerine devam ettikçe memnuniyetle vereceğim desteğin ilk adımı.

  • Anlattıklarımı tam olarak uygulamaya gayret ettiğin sürece hemen her gün deneyiminin ve kendine olan güveninin arttığını gözlemleyeceksin. 

  • Satış rakamlarının her hafta %10 - 15  artması hiç de şaşırtıcı olmayacaktır. 

Altı ay boyunca yılmadan tekrar edeceğin davranışlarla satışlarını en az ikiye katlayacağını şimdiden görebiliyorum. 



EĞİTİM SONUNDA TÜRK HAVA KURUMU ÜNİVERSİTESİ ONAYLI PAZARLAMA VE SATIŞ UZMANLIĞI SERTİFİKASI ALACAKSINIZ.

  • Satışçı olmak ile iyi bir satışçı olmak arasında bazı farklar vardır. Bilgili (güncel) , iyi iletişimci ve etik, yani insanı sevmeniz lazım.İşinizi severek yaptığınızda ve sattığınız ürüne inanarak satışçı olduğunuzda siz iş aramazsınız. İş sizi bulur. İyi satışcı önce güvenilir bir insan olduğuna ikna eder. Ürüne acil ihtiyacı olan kişiye bir şey satmak mesele değildir. Önemli olan seçenekleri olan araştırmacı müşteriyi ikna etmektir. Bunu yapabilirseniz hayatın her alanında başarılı olabilirsiniz.
  • Hedeflerinizin olması sizi hem satış kariyerinde hem de hayatın içinde daha başarılı ve etkin kılar. Ne istediğini bilmek sadece satışın değil başarılı bir kariyerin en temelinde yer alır. Koş koş nereye kadar! Önce küçük ve ulaşılabilir hedefler. Adım adım ilerleme. Hayallerinize ket vurmayın ama gerçekçi olun.
  • Zamanınızın kıymetini bilmelisiniz. Her an çok değerli. Zamanı doğru kullanmak, doğru bilgiyi doğru yerde kullanmayı gerektirir. Burada, doğru bilgileri edinmek için bulunuyor ve iyi bir satışçı adayı olarak zamanınızı doğru değerlendiriyorsunuz.

Kursumuzda detaylı olarak açıklanacak bazı konuları da fikir vermesi açısından paylaşıyorum:

  • Birçok az deneyimli satıcı müşterinin ‘hayır’ demesinden korkar. Satış süreçleri doğru uygulanırsa satıcı moralini bozmaz ve içi rahat olarak devam eder. 

  • İyi hazırlık yapan satıcı;

    • Hedef kitlesi olan müşteriyi iyi tanır.

    • Müşteri ihtiyaç ve beklentilerini doğru algılar ve tahmin eder.

    • Müşteri ihtiyacını yönetir ve yönlendirir.

    • Müşterinin danışmanı gibi davranır. 

  • Ürün ve hizmetini iyi bilen satıcı;

    • Kendini güvende hisseder

    • Müşteriden gelecek soru ve itirazlardan çekinmez.

    • Bilgisini kullanarak müşterisini ikna eder ve satışı sonuçlandırır. 

  • Her müşteri farklıdır ve değerlidir.

  • Müşteriler etkin dinlenmeli ve hak ettikleri saygıyı görmelidir. 

  • İtirazlar çoğu zaman  müşterinin satın alma kararını vermeyi kolaylaştırmak için ve ikna olmak için yardım isteme çabasından başka bir şey değildir. 

  • Müşterilerinizin sordukları sorulara vereceğiniz tatmin edici yanıtlarla onların kararlarını kolaylaştıracaksınız. 

  • Güven sağlamak için iyi bir iletişimci olmak şarttır. 

  • Kurumsal kimliğinize uygun bir dış görünüş ve tutum sizi müşteri gözünde daha güvenilir yapacaktır.  

+ Daha Fazla Göster

Bu Kursun Müfredatı

  • Satış ve Pazarlama'ya Giriş
  • Satışı yapılacak ürün ya da hizmeti tanıma
  • Sektör ve rekabet hakkında bilgi
  • Piyasa şartları ve ekonomi bilgisi
  • Geçekçi ve olumlu tutum izleme
  • Müşteri ziyaretine nasıl gidilir?
  • Güven duygusu uyandırma ve güven sağlama
  • Etkili iletişim sabırsız müşteri
  • Sabırsız müşteri konusunda vaka çalışması
  • Uyumlu İletişim: Sakin Müşteri
  • Sakin Müşteri Örnek Durum
  • Uyumlu İletişim: Duygusal Müşteri
  • Duygusal Müşteri Örnek Durum
  • Etkin Dinleme
  • Doğru Soruları Sormak
  • Doğru Soruları Sormak Örnek Durum
  • İyi Dinleyici Olma
  • İyi Dinleyici Olmak Örnek Durum
  • Özellikler ve Faydalar
  • Satış Duygusal Bir Süreçtir
  • İtibar Görme
  • Satış Ruhu
  • Müşteriyi tanımak
  • İsteklerinden haberdar olmak
  • Taleplerini doğru analiz edip
  • ihtiyaca uygun çözümü sunabilmek
  • Eski kalıplardan (ya muhteşem-ya berbat)
  • Tanıdıklık oluşturabilmek
  • Müşteriye satış sonrasında da desteğin devam edeceğini yansıtabilmek
  • Anlaşılmak ve anlaşıldığını görmek ister
  • İhtiyaçlarının karşılanacağını bilmek ister
  • Pozitif ve samimi bir yaklaşımın saygıyla sunulmasını ister
  • Çözüm ve güvende hissetmek ister
  • İşlerinin kolaylaştırılmasını ister
  • Özel hissetmek ister
  • Dinlenilmek ister
  • İlgi ve özen ister
  • İtirazlarla Başa Çıkma
  • İtirazlarla Başa Çıkma Örnek Durum
  • Fiyat Pazarlığı
  • Tutum ve Davranışlar
  • Satışı Sonlandırma
  • İyi Bir Satış Görevlisinde Bulunması Gereken Özellikler
  • Danışman Satıcı Olabilmek
  • Satışa Yenilik Getirmek
  • Müşteri İle Aynı Fikirde Değilseniz
  • Müşteri İle Aynı Fikirde Değilseniz Örnek Durum
  • Bilmediğin Sorulara Yanıt Verme
  • Söylememeniz Gerekenler 1
  • Söylememeniz Gerekenler 2
  • Müşteri Bizi Neden Terk Eder?
  • Bitirirken...

EĞİTİMİN UZMANLARI

Mehmet AUF

Eğitim Uzmanı